Szerettem, szeretem a Manowart (Warriors of World, stb.).

Először örültem, mikor meghallottam, hogy tavasszal a PeCsába jönnek. Aztán amikor meghallottam a jegyárt (14 ezer Ft), szomorú lettem. A PeCsába pl. a Saxon tavalyelőtt 7 ezerért jött, pedig ők még klasszikusabbak, és „előzenekarként” az Iced Earth is jött vele.

A magas jegyár másnak is verte a biztosítékot, mert a zenekar vezetője is nyilatkozott erről: „akinek nem tetszik a jegyek ára, az maradjon otthon, és játsszon a …” Hiába voltak a magyar szervező ellenérvei: „alacsonyabb jegyárral többen jönnének, nem mindegy, hogy ezren vagy kétezren lesznek, stb. …”, a zenekar szerint ennyi az áruk.
A koncert végül is nem ezen bukott meg, hanem, hogy a zenekar a várható bevételt meghaladó összegre akarta biztosítani a koncertet (elmaradása esetén). Érthetően ezt egy biztosító sem vállalta, így a szerződés megkötése egy magyarországi koncertre elmaradt.
A zenekar zenéjét ezután is szeretni fogom, a „hallgatókhoz” való hozzáállásuk azonban nagyon ellenszenves.
Szerző: metalheart  2011.01.25. 09:33 Szólj hozzá!

Címkék: manowar saxon

A bejegyzés trackback címe:

https://rocknmetal.blog.hu/api/trackback/id/tr262611688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása